Umožní jednoduchou správu systému pro přivolání pomoci tísňovými tlačítky. Nepotřebujete mít vlastní dispečink. Postačí vám pouze počítač a mobil. Vhodné pro poskytovatele sociálních služeb nebo pro pracoviště s rizikem napadení.
Chcete zkvalitnit péči o své klienty a hledáte pro svou instituci systém tísňové péče?
Nebo chcete ochránit své zaměstnance, kteří se při práci setkávají s agresivními zákazníky a potřebují si rychle zavolat pomoc?
Existuje mnoho možností, ale vy hledáte hlavně jednoduché, levné a spolehlivé řešení.
HelpCare vám toho hodně usnadní. Nemusíte řešit připojení na pult centrální ochrany. Nahradí jej mobilní a webová aplikace, se kterou vy sami budete hned vědět, kdo, kde a kdy stiskl tísňové tlačítko a potřebuje pomoc.
S webovým portálem HelpCare
- nastavíte jednotlivá tísňová tlačítka, jejich názvy, kde jsou a kdo je používá
- nastavíte objekty
- editujete informace o každém uživateli, vkládáte komentáře (např. o zdravotním stavu seniora, jaké léky užívá atd.)
- určíte pravidla pro posílání poplachů
S mobilní aplikací HelpCare
- jste na poplach upozorněni kdekoli se pohybujete, stačí, když máte u sebe mobil
- jednoduše a rychle poplach odbavíte
- ostatní personál bude navzájem vědět, zda už někdo vzniklou tíseň řeší
- můžete vkládat komentář o tom, co se stalo
- zpětně si zobrazíte historii poplachů s informacemi o tom, kdo, kdy a jak je vyřešil
Chcete se dozvědět více?
Podívejte se na Katalog HelpCare.pdf
Máte zájem o HelpCare?
Napište nám a my se podíváme přímo na vaše konkrétní požadavky.
Podívejte se, jak vypadá aplikace HelpCare a co vám umožní
![]() |
![]() |