Mobilní a webová aplikace HelpCare

Umožní jednoduchou správu systému pro přivolání pomoci tísňovými tlačítky. Nepotřebujete mít vlastní dispečink. Postačí vám pouze počítač a mobil. Vhodné pro poskytovatele sociálních služeb nebo pro pracoviště s rizikem napadení.

Chcete zkvalitnit péči o své klienty a hledáte pro svou instituci systém tísňové péče?

Nebo chcete ochránit své zaměstnance, kteří se při práci setkávají s agresivními zákazníky a potřebují si rychle zavolat pomoc?

 

Existuje mnoho možností, ale vy hledáte hlavně jednoduché, levné a spolehlivé řešení.

 

HelpCare vám toho hodně usnadní. Nemusíte řešit připojení na pult centrální ochrany. Nahradí jej mobilní a webová aplikace, se kterou vy sami budete hned vědět, kdo, kde a kdy stiskl tísňové tlačítko a potřebuje pomoc.

Jak to celé funguje?

 

Webový portál HelpCare-01

S webovým portálem HelpCare

  • nastavíte jednotlivá tísňová tlačítka, jejich názvy, kde jsou a kdo je používá
  • nastavíte objekty
  • editujete informace o každém uživateli, vkládáte komentáře (např. o zdravotním stavu seniora, jaké léky užívá atd.)
  • určíte pravidla pro posílání poplachů

Mobilní aplikace HelpCare-01

S mobilní aplikací HelpCare

  • jste na poplach upozorněni kdekoli se pohybujete, stačí, když máte u sebe mobil
  • jednoduše a rychle poplach odbavíte
  • ostatní personál bude navzájem vědět, zda už někdo vzniklou tíseň řeší
  • můžete vkládat komentář o tom, co se stalo
  • zpětně si zobrazíte historii poplachů s informacemi o tom, kdo, kdy a jak je vyřešil

Chcete se dozvědět více?

Podívejte se na Katalog HelpCare.pdf

Máte zájem o HelpCare?

Napište nám a my se podíváme přímo na vaše konkrétní požadavky.

Podívejte se, jak vypadá aplikace HelpCare a co vám umožní

Editace informací o seniorovi
Editace informací o seniorovi
Seznam činností zajištěných pro seniora během zvoleného období
Seznam činností zajištěných pro seniora během zvoleného období

 

Kontaktujte nás

Dispečink
ONI system
+ 420 737 900 300

Dohled
NAM®technology
+ 420 603 493 885