Mobilní a webová aplikace HelpCare

Umožní jednoduchou správu systému pro přivolání pomoci tísňovými tlačítky. Nepotřebujete mít vlastní dispečink. Postačí vám pouze počítač a mobil. Vhodné pro poskytovatele sociálních služeb nebo pro pracoviště s rizikem napadení.

HelpCare vám toho hodně usnadní. Nemusíte řešit připojení na pult centrální ochrany. Nahradí jej mobilní a webová aplikace, se kterou vy sami budete hned vědět, kdo, kde a kdy stiskl tísňové tlačítko a potřebuje pomoc.

 

Podívejte se, jak to celé funguje?

 

Webový portál HelpCare-01

S webovým portálem HelpCare

  • nastavíte jednotlivá tísňová tlačítka, jejich názvy, kde jsou a kdo je používá
  • editujete informace o každém uživateli, vkládáte komentáře (např. o zdravotním stavu seniora, jaké léky užívá atd.)
  • určíte pravidla pro posílání poplachů

Mobilní aplikace HelpCare-01

S mobilní aplikací HelpCare

  • jste na poplach upozorněni kdekoli se pohybujete, stačí, když máte u sebe mobil
  • jednoduše a rychle poplach odbavíte
  • ostatní personál bude navzájem vědět, zda už někdo vzniklou tíseň řeší
  • můžete vkládat komentář o tom, co se stalo
  • zpětně si zobrazíte historii poplachů s informacemi o tom, kdo, kdy a jak je vyřešil

Chcete se dozvědět více?

Podívejte se na Katalog HelpCare.pdf

 

Podívejte se, jak vypadá aplikace HelpCare a co vám umožní

Editace informací o seniorovi
Editace informací o seniorovi
Seznam činností zajištěných pro seniora během zvoleného období
Seznam činností zajištěných pro seniora během zvoleného období

 

Kontaktujte nás

Dispečink
ONI system
+ 420 737 900 300

Dohled
NAM®technology
+ 420 603 493 885