Mobilní a webová aplikace HelpCare

Umožní jednoduchou správu systému pro přivolání pomoci tísňovými tlačítky bez nutnosti připojení na dispečink. Vhodné pro poskytovatele sociálních služeb – domovy pro seniory, terénní služby a další.

HelpCare je ucelený tísňový systém, kde je pult centrální ochrany nahrazen mobilní a webovou aplikací. V nich se zobrazují informace o stisku tísňových tlačítek osobami v nouzi. Díky mobilní aplikaci personál okamžitě a kdekoli ví, kdo, kde a kdy stiskl tísňové tlačítko a potřebuje pomoc. Umožňuje také evidenci činností pečovatelů pomocí NFC čipů. Webová aplikace nabízí jednoduchou správu systému a přehledné výpisy o všem, co se dělo.

Podívejte se, jak to celé funguje?

 

S mobilní aplikací HelpCare

  • personál ví o poplachu, ať se pohybuje kdekoli –  stačí, když má u sebe mobil
  • každý poplach jednoduše a rychle odbaví (ostatní personál vidí, že už někdo vzniklou tíseň řeší)
  • jsou k dispozici i detailní informace o klientovi, který si přivolává pomoc (zdravotní stav, medikace apod.)
  • zobrazíte si GPS polohu osoby, která stiskla venkovní tísňové tlačítko
  • lze vkládat komentář k řešené události
  • personál zaeviduje vykonávanou činnost snímáním NFC čipu

 

S webovou aplikací HelpCare

  • nastavujete jednotlivá tísňová tlačítka, jejich názvy, kde jsou a kdo je používá
  • editujete informace o každém uživateli
  • určujete automatické režimy fungování systému, tzn. kam se odesílají poplachy v určitou dobu
  • zobrazíte si výpis všech událostí (vyvolaných poplachů) za určité období
  • zobrazíte si NFC sestavy činností personálu

Chcete se dozvědět více?

Podívejte se, jak aplikace vypadají a co umožňují

Editace informací o klientovi
Seznam všech událostí za dané období

 

Kontaktujte nás

Dispečink
ONI system
+ 420 737 900 300

Dohled
NAM®technology
+ 420 603 493 885