Umožní jednoduchou správu systému pro přivolání pomoci tísňovými tlačítky bez nutnosti připojení na dispečink. Vhodné pro poskytovatele sociálních služeb – domovy pro seniory, terénní služby a další.
HelpCare je ucelený tísňový systém, kde je pult centrální ochrany nahrazen mobilní a webovou aplikací. V nich se zobrazují informace o stisku tísňových tlačítek osobami v nouzi. Díky mobilní aplikaci personál okamžitě a kdekoli ví, kdo, kde a kdy stiskl tísňové tlačítko a potřebuje pomoc. Umožňuje také evidenci činností pečovatelů pomocí NFC čipů. Webová aplikace nabízí jednoduchou správu systému a přehledné výpisy o všem, co se dělo.
Podívejte se, jak to celé funguje?
S mobilní aplikací HelpCare
- personál ví o poplachu, ať se pohybuje kdekoli – stačí, když má u sebe mobil
- každý poplach jednoduše a rychle odbaví (ostatní personál vidí, že už někdo vzniklou tíseň řeší)
- jsou k dispozici i detailní informace o klientovi, který si přivolává pomoc (zdravotní stav, medikace apod.)
- zobrazíte si GPS polohu osoby, která stiskla venkovní tísňové tlačítko
- lze vkládat komentář k řešené události
- personál zaeviduje vykonávanou činnost snímáním NFC čipu
S webovou aplikací HelpCare
- nastavujete jednotlivá tísňová tlačítka, jejich názvy, kde jsou a kdo je používá
- editujete informace o každém uživateli
- určujete automatické režimy fungování systému, tzn. kam se odesílají poplachy v určitou dobu
- zobrazíte si výpis všech událostí (vyvolaných poplachů) za určité období
- zobrazíte si NFC sestavy činností personálu
Chcete se dozvědět více?
Podívejte se, jak aplikace vypadají a co umožňují